sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Piperryksiä

Minä en ole mikään virkkaaja, mutta kun näin lankakaupassa sievät vihreät virkatut korvikset, minunkin teki mieli kokeilla. (Susulla oli blogissaan kuva korviksista, mutta Vuodatuksen muutosten takia sitä ei tällä hetkellä näy) Sain langan mukana ohjeen, mutta ihan samanlaisia en kuitenkaan saanut aikaiseksi. Minun versioni ovat tässä.


Kumma, miten vaikeaa on virkata kahta ihan samankokoista ympyrää...

Sitten kokeilin vähän toisenlaista mallia.


Ketjut ovat vähän epämääräiset, näihin on haalittu kaikki pikku pätkät, joita minulla oli jäljellä. Helmet ovat mustaa lasia.

Vielä kolmaskin versio virkkauksista.


Ympyröiden seurana kirkkaat biconet.

Ihan kiva on kaikkea kokeilla, mutta ei virkkaus kyllä edelleenkään ole mun juttu.

5 kommenttia:

  1. Nää on tosi kivat ja kauniit!Kaikki:)

    VastaaPoista
  2. Minun silmääni miellyttää eniten tuo kakkosvaihtoehto :)

    VastaaPoista
  3. kakkoset on minunkin rankingissa ykköset :) kivasti elävyyttä tuo nuo "epämääräiset" ketjut, minusta ne näyttää hyvältä :))

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommenteistanne :) Itse tykkään ehkä eniten noista alimmaisista.

    VastaaPoista
  5. Tyylikkäitä koruja! Kivaa kun yhdestä ideasta jalostuu monta uutta.

    VastaaPoista