maanantai 15. huhtikuuta 2013

Korukoplan haaste

Vähän myöhässä olen tämänkertaista Korukoplan haastekorua julkistamassa, mutta tässä tämä nyt olisi. Aiheena hiuskoru/hiuskoriste. Rajauksena vielä, että koru pitäisi toteuttaa vain kahdella värillä.


 Pohjana on valmis hopeanharmaa  metallinen hiussolki. Sen ympärille on kieputeltu mustaa metallilankaa, johon on pujoteltu tummanharmaita siemenhelmiä. Solki on niin leveä, että sillä saa koottua hiukset ponihännälle niskaan.


Tässä taustapuolen kuvassa väri on lähempänä oikeaa.


 Kiitos taas Magsille tämän haasteen järjestämisestä. Seuraavaa odotellessa...




9 kommenttia:

  1. Oi miten kiva toteutus Helmi! Jos mulla ois paksu ja pitkä tukka, niin tuollainen olisi mieleeni :-D mutku aina vaan on lyhkäset hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mags! Ei munkaan tukan pituus riitä tämän pitämiseen, olin vaan jotenkin niin jumittunut tähän ajatukseen etten enää muunlaista osannut ajatella,

      Poista
  2. Kiva koru, olisi vaan pituutta lisää hiuksissa !
    Mulla meni fuskatessa tuon värihomman kanssa..unohdin ohjeet innoissani siitä, että sain edes jotain aikaiseksi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eila! Värit oli mulla selvät alusta asti, mutta toteutusta piti vähän yksinkertaistaa, kun aika ja kärsivällisyys loppuivat.

      Poista
  3. Kiva idea ja tyylikäs toteutus. Pitkille hiuksille oikein jees. :)

    VastaaPoista
  4. Tyylikäs ja varmasti monikäyttöinen!

    VastaaPoista