torstai 2. toukokuuta 2013

Massailua

Ostin tässä taannoin Pörrö Sahlbergin kirjan: Valloittavat korut askartelumassasta. Tykkään kirjasta, perusasiat selkeästi esiteltynä, kuvien kera. Lisäksi erilaisia koruohjeita ja erikoisempiakin tekniikoita.
Vuorokaudessa vaan tuntuu edelleenkin olevan liian vähän tunteja, siksi massatyöt ovat saaneet odottaa vuoroaan. Nyt ovat kuitenkin ensimmäiset kokeilut valmistuneet koruiksi asti.


Lyhyehkö kaulakoru vahanauhaan. Värit eivät ole kovin keväiset, mutta omia lempivärejä kaikki.



Rannekorussa helmet on vain pujoteltu kuminauhaan.

Helmistä ei tullut ihan pyöreitä eikä tasakokoisia, mutta luulen että näitä tulee pidettyä. Tämä massailu osoittautui tosi hauskaksi puuhaksi. Mahdollisuuksia on rajattomasti, väreistä voi sekoitella ihan haluamiaan sävyjä ja yhdistelmiä. Tällainen väri-ihminen taisi jäädä kerrasta koukkuun. Viikonlopuksi luvataan lämmintä, toivottavasti maltan viettää aikaa ulkonakin.

                 Ja nyt kokeilemaan lisää...


8 kommenttia:

  1. Kauniin marjaisia sävyjä ja muotoja :)

    VastaaPoista
  2. Kaunista! Mä olen ajatellut tuota kokeilla,mutta olen niin tumpelo,että en taida kuitenkaan uskaltaa,vielä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eila! Kokeile ihmeessä, on tosi hauskaa ja tekemällähän oppii :)

      Poista
  3. Hyvän mallisia ja tasaisen kokoisia! Hyvä sinä!
    Minä en ole ollut kauhean tyytyväinen omiin kokeiluihini, viimeksi kokeilin läpikuultavaa, ei onnistunut, kuvittelin siitä tekeväni riipuksen, sen riipuksen... pöh. Ei mulla kyllä oo kirjaakaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mags! Kirjasta on kyllä ainakin mulle apua. Niin selkeät ohjeet ja kuvat, että tällainen ensikertalainenkin saa onnistumisen elämyksiä.

      Poista